Case packer MultiPack
– przekonujące multimożliwości

Case packer MultiPack jest jak wiele dobrych decyzji w jednej – precyzyjnie spakowanych w przekonujący, starannie zaprojektowany produkt powstały po to, by całą dobę i przez całe lata pracować na korzyść klienta. Różne kartony, moduły, rozmiary, wersje – tu wszystko jest naprawdę multi.

Ponad standard

Pakowanie na miarę przyszłości.

Case packer MultiPack

Wybrane parametry

• odmiany tray & hood, tray & lid i wraparound
• wersja XL dla bardzo dużych kartonów
• wersja z poziomym magazynem tektury dla automatycznego załadunku
• pakowanie produktu poziomo i pionowo
• krótkie przezbrojenie do 10 minut
• bezkluczowa zmiana formatu
• modułowa konstrukcja
• 24 miesiące gwarancji w standardzie
• zaprojektowane do pracy 24/7
• oferta finansowania
• niskie koszty eksploatacji

+ indywidualny kontrakt gotowości serwisowej

Case packer Multipack

Na wszystkie pytania
odpowiedź brzmi - TAK!

Czy oferujecie serwis po gwarancji?

T
A
K

Tak – świadczymy usługi serwisowe po zakończeniu gwarancji albo na zgłoszenie, albo poprzez przedłużenie umowy gwarancyjnej o 1 rok. Taka wydłużona opieka gwarancyjna może przedłużana na kolejne lata.

Czy maszyna może łączyć się z linią produkcyjną?

T
A
K

Tak – maszynę można połączyć z linią produkcyjną za pomocą sygnałów cyfrowych lub wymiany protokołów komunikacyjnych.

Czy 1 tydzień wystarczy na uruchomienie maszyny?

T
A
K

Tak, tydzień to nasz standardowy czas – dokładna liczba dni zależy od konkretnego przypadku, tydzień to wynik maksymalny.

Czy szkolicie pracowników klienta na miejscu?

T
A
K

Tak – szkolenie z obsługi i jak najlepszego wykorzystania maszyn Maluka jest przeprowadzane zawsze na miejscu u klienta, w realnych warunkach przyszłego działania i pracy naszych rozwiązań.

Czy do maszyny można u Was dokupić dopasowane oprogramowanie?

T
A
K

Tak – zawsze staramy się działać kompleksowo, a software bądź dodatkowe urządzenia są elementami całościowego wdrożenia maszyny bądź linii. Wybór dodatkowego oprogramowania zależy od użytych podzespołów i zakresu, w jakim klient chce samodzielnie obsługiwać maszynę.

Czy oferujecie pomoc zdalną przy zgłoszeniu awarii?

T
A
K

Tak – jeśli klient zgłosi awarię naszej maszyny, możemy zainterweniować na odległość dzięki udostępnionej wcześniej infrastrukturze do połączenia z maszyną. Gdy maszyna nie jest naszej produkcji, potrzebujemy kodów źródłowych, żeby podjąć próbę zdiagnozowania problemu.

Czy oferujecie integrację z zewnętrznym ERP?

T
A
K

Tak – we wszystkich maszynach Maluka istnieje możliwość wysyłania i odbierania danych z zewnętrznego systemu ERP. Integracja może być realizowana na kilka sposobów zależnie od specyfiki systemu klienta oraz wymagań zakładu.

Czy jeden operator wystarczy?

T
A
K

Tak – do obsługi maszyny Maluka zawsze wystarcza jeden pracownik. To jeden ze szczegółów pokazujących, że już w fazie projektu myślimy o całościowej wydajności linii oraz kosztach pracy, a więc i rentowności biznesu klienta.

Czy każdą maszynę Maluka można przezbroić w 15 minut?

T
A
K

Tak, a czasem nawet szybciej – nasze maszyny projektujemy tak, by można było przezbrajać je bezkluczowo i maksymalnie w kwadrans.

Czy oferujecie wsparcie przy dostosowaniu maszyn do dyrektywy 2023/1230/UE?

T
A
K

Tak – nasi eksperci wykonują audyty bezpieczeństwa oraz doradzają klientom w szerokim obszarze zagadnień dotyczących dostosowania urządzeń produkcyjnych do nowej dyrektywy maszynowej 2023/1230/UE.

Czy maszynę Maluka można kupić na kredyt lub wziąć w leasing?

T
A
K

Tak – każde zamówienie na maszynę bądź więcen maszyn Maluka może być sfinansowane z wykorzystaniem leasingu lub kredytu.

Zapytaj o ten produkt

Szybsze, efektywniejsze ekonomicznie i płynniejsze pakowanie to składnik doskonałości każdej firmy produkcyjnej.

Szkoda każdego dnia lepszych wyników.
Porozmawiajmy o nich.